2010. szeptember 5., vasárnap

Kedves ruci kedvelő többiek!

ez lesz az első hozzászólásom a dolgokhoz,meglehet nem sikerül olyan klasszul..sebaj:) először is segítséget szeretnék kérni: próbáltam polyvore
összeállítást készíteni,de nem sikerült.. mi a titka?:)
pedig remek szett lett volna..hmm..
nos,én a turikat szeretném előnyben részesíteni első kis szösszenetemben:
jó pár éve kezdődőtt a fertőzöttség: anyukám vitt bele a rosszba:)
imádtam a cuccokat,amik nem jöttek velem szembe az utcán és ez a mai napig így van.Persze mindent lehet úgy kombinálni, hogy ne ismerjünk rá egy tucat dologra de akkor is személy szerint az 1szerű de nagyszerű híve vagyok:)
Bp és Pécs között ingázva pedig azért ragad az emberre 1kis ez az amaz,hol mit mikor érdemes :)
jah,és csak olyan darabokat vegyünk meg ami első látásra szerelem..(mert tapasztalat, hogy "a majd jó lesz, vmivel ugyis passzol"...) kezdetű vásárlások nem végződnek jól..úgy féléve voltam 1 bp-i csere turiban, nagyon klassz volt!Pölö ott el lehet passzolni ezen felesleges db-okat és lesznek helyette újak!csak azt tudom mondani Pécsre is kell 1 ilyen,akit érdekel még írjon és tegyünk érte:)
A hüvös idő beköszöntével én még nem tettem le a rövid nacit (harisnyát húzok alá) és kiskabát...de azért valljuk be, ha nem süt a nap olyan este 5-6 fele már cidri van rendesen:)
engem megmosolyogtatnak ezek az átmeneti időszakok:ilyenkor is látszik mennyire különbözünk: papucs,rövidnaci vagy kabát és csizma..ki miben érzi jól magát...
további szép szeptembert nektek,még jelentkezem:)

Nincsenek megjegyzések: