2010. augusztus 24., kedd

Vissza a suliba...II. rész

Mai bejegyzésemben a romantikusabb,lágyabb természetű ruháknak,stílusnak hódolok.


Romantikus

Romantikus by MasnisLány featuring me too shoes
Könnyed,kora őszi,tavaszi viselet.Ha szépek a lábaid,ne takargasd őket!Bár ha már kezd hűvösödni az idő,nyugodtan felvehetsz egy hozzá illő leggings-et!(Ajánlom figyelmedbe a Calzedoniát)Meghatározó színek a pasztellszínek,és a sminked se legyen erős,inkább visszafogottabban fesd magad!
Ruha: Könnyed és lenge.Zarában illetve H&M-ben találsz ilyesmi szoknyákat (Bár előzőben nagyobb eséllyel)A virágminta most úgyis divatos,borulj virágba te is!
Cipő: Deichmann-ban,Humanic-ban nagy választék van a balerina cipőkből,ez az olcsóbb kategória,de ha te bőrt szeretnél venni,irány a Vagabond vagy más hasonló üzletek!Ezeknek hátránya viszont,hogy drágábbak...
Kardigán: Ha nem akarsz fedetlen vállalvenni,vagy ahhoz már túl hűvös van,hogy úgy járj,vegyél egy pasztellszínű kardigánt!Szintén a Zarát és a H&M-et tudom ajánlani...
Táska: Egy láncos oldaltáska tökéletes ehhez a szetthez.Bár hátránya,hogy nem fér bele annyi minden,mint egy hátizsákba,de lazzább napokon megfelelő.Mangoban,Zarában,illetve "táskára szakosodot" boltokban válogathatsz!
Nyaklánc: Hercegnőknek gyöngysor is dukál!A bizsutériákban  egész olcsón árulják műanyag változatát.
Gyűrű: Gondolom,nem kell bemutatnom...Kinga Meskás boltjában 800 Ft-ért megrendelhető darabja.Sok-sok színben rendelhetsz tőle,hogy minél több ruhádhoz passzoljon.
Alapozó: Kihagyható lépés,de tökéletes bőrt kölcsönöz.Személyes kedvencem a Maybelline  Dream Matte mousse , aminek krémes habállagából elég csak egészen keveset felvinni az arcra a hibátlan fedésért.Nagyjából 4.000 Ft,amit én nem tartok soknak érte...
Pirosító: Ha már lealapoztad az arcod,ideje egy kis egészséges színt vinni bele!A világosabb bőrűeknek a rózsás,míg a sötétebbeknek a bronzos árnyalatok állnak jól.Érdemes olyan pirosítót venni,amiben egyszerre több tónusú szín van,és ezeket összekeverve feltenni,a természetesebb hatásért.
Szempillaspirál:Ha szemedet nem is fested ki,egy szempillaspirállal azért meg hangsúlyozhatod pilláidat.Ha még drámaibb hatást szeretnél,használj szempillagöndörítőt!
Körömlakk: Ha Chanel-t nem is (csekély 6100 Ft...),de egy olcsóbb kategóriájú,hasonló árnyalatú körömlakkot megvehetsz teljes lelkifurdalás nélkül.Ez a legjobban kombinálható körömszín,bármikor "hordhatod".Akár francia manikűrt is csinálhatsz otthon,csak előtte szerezz be egy drogériából sablont,illetve fehér körömlakkot hozzá.

Ezzel azt hiszem ezt a témát kivégeztem,remélem örömötök telt benne...     



  


6 megjegyzés:

Anett írta...

de a romantikusról miért a pasztelszínek meg ugye a rózsaszín úgy alapjáratban,és a virágok jutnak mindenkinek eszébe először?:)

ezt most nem bántásból mondtam:)

Anett írta...

miért fejezted be ezt a témát?:)

jöhetne mondjuk egy extrém összeállítás is,egy rock.os,jókislány...:)

sztem vágj bele,jól csinálod az összeállítást:)

kinga írta...

Mert az tényleg olyan romantikus :)))
Legalábbis a virágok és a lágy színek szerintem elengedhetetlenek.
Bár, nekem elég kevés ilyen ruhám van, sőt... pedig mostanában élek-halok az apróvirágos/vadvirágos holmikért :)

Bár nekem ez nem annyira sulis... Inkább "évforulónk van a pasimmal", vagy csak egy könnyed nyári este... Nekem ezek jutnak eszembe. Suliba általában nem vagyok ennyire csinos :)

Anett írta...

nem azt mondtam,hogy nem romantikus,de mindenkinek egyből ez ugrik be:)

Hayley írta...

Szerintem nagyon jó kis összeállítás, bár tényleg nem suliba való :D De ettől még szép, kedvet kaptam egy ilyen szett megvásárlásához :) nekem tetszett! Csak így tovább!

Juli írta...

Oda vagyok meg vissza ettől a szettől, bár kétlem, hogy suliba felhúznám, szerintem oda strapabíróbb cuccok kellenek, hogy ne szaggassa szét az első padból kiálló szög.
Csak így tovább :)