2010. augusztus 22., vasárnap

Vissza a suliba...

Először is szeretném megköszönni Kingának,hogy felvett társzerkesztőnek blogjukba!Hihetetlenül boldog vagyok,köszönöm a lehetőséget!

Gondolom sokan koptatjátok még az iskola padot,ez a bejegyzés nektek készült.Most,hogy lassan véget ér a nyár,a suliban hamarosan új tanév kezdődik... Ilyenkor nyár végén esetleges megejteni egy iskola előtti vásárlást,ami nemcsak tanszerekre,hanem ruházatra,stb.-re is kiterjed.Ebben a bejegyzésben megpróbálok pár segítséget adni a vásárláshoz.Minden alkalommal egy "stílust" jellemzek,és megpróbálok segíteni ruhadarabok lelőhelyeit megtalálni,stb...

Mai napon: A laza,vidám,kényelmes
 
Laza sulis szett

Laza sulis szett by MasnisLány featuring Vans bags
 Egyszerű,és mégis megakad rajta az emberek szeme.Nagyon kényelmes,praktikus viselet iskolába,hiszen a hátizsákot könnyebb cipelni,a tornacsukában nem fájdul meg a lábad,és a nadrág is kényelmesebb mint a szoknya....
Póló: Nagy színes minták illetve feliratok...A New Yorker-ben szoktak lenni ötletes mintájúak és  nagy a színválaszték.Lehet még találni a Zarában, illetve a Breshkában is hasonlóakat.
Nadrág: Időnként lehet kapni nagy színválasztékban a Tally Weil-ben nadrágokat...
Táska: Márka boltokban és sportboltokban  lehet kapni ilyen és hasonló hátitáskákat.
Cipő: Szintén. :)
Óra: Óraboltokban biztosan találsz ilyen órákat,de pl. a Wodoo-ban 4000 Ft-ért árulnak Too Late  márkájú órákat,ami olyan mint egy szilikon karkötő,csak órával megspékelve...A szivárvány minden színéből van órájuk,szóval bárki megtalálja a neki tetszőt...
Fülbevaló: Bijou Brigitte-ben vagy hasonló stílusú üzletekben találhatsz ilyen fülbevalókat,de akár otthon,magad is elkészítheted...Vegyél egy fülbevaló alapot,és erős ragasztóval ragassz rá gombot!Ilyen egyszerű! 
Szemceruza: Keresd a drogériákban,hatalmas választék van márkát,árat,és állagot tekintve...Nekem az egyszerű Miss Sporty is remekül bevált,de ettől függetlenül lehet kísérletezni...
Szempillaspirál: Ugyanezt tudom elmondani,ennél nekem a Max Factor a befutó.
Körömlakk: Szintén drogériákban,bár már a H&M- ben is megtalálható jó pár szép szín,de ezeket még nem próbáltam,nemtudom mennyire minőségiek.A kedvenc márkám itt a Rimmel,mert olyan ecset formát fejlesztettek ki,amivel könnyebben,szebben,egyenletesebben lehet felvinni a körömlakkot...  


Na ennyit a mai napra...Hasznos volt számodra a cikk?Ha még van pár ötleted,tipped,kérlek írj kommentet!
Élvezzétek a nyarat,amíg lehet,hamarosan jelentkezem!  
   
 

4 megjegyzés:

Anett írta...

ez a kategorizálós,lelőhelyes,ármegnevezős ötlet sztem klassz,nekem így első blikkre egy ellenvetésem,vagy hogy is mondjam,mim van...a kék,és a piros egyszerűen nem egymáshoz való,ezek az árnyalatok főleg nem. nem szeretnék beleszólni,leugatni,meg azzal érvelni,hogy én ruhaiparira jártam,de egyszerűen nekem bántja a szemem...közben nagyon elterjedt manapság ez a kombináció ugyanúgy,mint a lila citromsárga,ami részemről akkor sem oké,ha az illető rave-esnek vagy indie-nak vallja magát. feltűnő,de nem esztétikus. az árnyalatokat kell módosítani,tehát ha teszem azt ez a kék elcsúszik egy türkizesebb,a piros pedig narancsosabb,korallosabb vagy lacacosabb vonalba,máris jobb...csak egy kis változtatás kell...ha meg ez a kék,első blikkre barack,vagy sárgászöld,és megkapod a szilva színkombinációjáz,kívűl ez a kék,belül zöldes,vagy lilás,de ehhez a lila már sok lenne,maximum egy közepes,halványabb árnyalat.

de csak így tovább:)

bocs,kukacoskodó napom van,ma vették le a gipszem:)

Elza,aki nem Elza írta...

nohát,neked is? nekem is ma vették

a hozzászólással meg nagyjából egyet tudok érteni,én kimondottan nem szeretem embereken látni a kék-piros összeállítást

kobema írta...

Na, szerintem ez egy tök jó téma lehetne, (főleg, ha jönnének még kommentelők), hogy melyik színt mivel lehet párosítani. Én ugyanis most meglepődtem, hogy a piros-kék "nem menő". Ennek piros színnek nagy hódolója vagyok! Van is PONT ilyen körömlakkom, mondjuk én 1200-ért vettem... Szoktam piros felsőt farmerrel hordani, igaz, az egész más típusú kék.
Nagyon szívesen vennék elmélkedéseket a színpárokról pro és kontra. Jó lenne ha azok, akik erről tanultak, bővebben is kifejtenék nekünk laikusoknak az álláspontjukat.
Szoktam pl. a piros-rózsaszínen is elmélkedni. Régen az abszolút tabu volt, de azóta nekem is van olyan ruhadarabom, amiben (más színek mellett) mindkettő megjelenik. Ilyen szoknyával kombinálva voltam már rózsaszín blúzban és tűzpiros cipőben, és szerintem tök jó volt, de lehet, hogy ezt sem lenne szabad? Egyáltalán hogyan dől ez el? Pl. biztosan sokaknak bejön ez a piros-kék is, másokat meg zavar. Hol kezdődik az "ízlés-szabadság", és hol kell figyelembe venni a "szakmai" szabályokat? Nem tudom, érthető voltam-e, de ebben a témában nagyon érdekelne mások véleménye! :)
(Egyébként nekem ez a kék "túl király", nem a piros miatt, hanem úgy önmagában is, de tetszik nagyon a cipő meg a nadrág szabása.)

pillangó írta...

sziasztok!

tudtok segíteni nekem,hogy kell polyvore összeállítást készíteni?
már regisztráltam is, vannak az items-ben dolgaim de nem tudom hogy kell őket 1 egész képpé varázsolni..
előre is köszi a segítséget!

niki