2010. augusztus 24., kedd

Etno stílus

Az etno az, ami nekem kis mennyiségben nagyon tetszik, de valahogy mégis hiányzik a ruhatáramból. Vagy azt a kevés darabot egyszerűen nem tudom kihasználni, nem tudom, mikor, milyen alkalomra, mihez vegyem fel. Ritkán vagyok olyan hangulatban, így aztán többnyire csak a szekrényben állnak.


Pedig így végignézve ezeken a szetteken, felvéve is igen mutatósak!


Csak megfelelően kéne őket kombinálni. Ezek közt persze van, amit már túlzásnak érzek, de egy egyszerű lapos bőr szandival és egy fehér trikóval nagyon jól néz ki egy ilyesmi szoknya. Vagy egy egyberészes mintás ruha, diszkrét kiegészítőkkel. Biztos könnyű túlzásba esni mindenféle csicsás ékszerekkel, mintás táskával, feltűnő cipővel. Szerintem - de cáfoljatok, ha nem értetek egyet! - pedig pont úgy érvényesül 1-1 kirívóbb darab, ha a szett többi része semleges. Bár ez nem csak az etnora érvényes, hanem úgy általában is elmondható :)

Ti mennyire csípitek ezt a stílust? Van ilyesmi ruhátok? Milyen gyakran, milyen formában és hova hordjátok őket? Kíváncsi vagyok :)


Etno

Etno by eve007 featuring brown dress







7 megjegyzés:

Barackmag írta...

van pár ilyen stílusú szoknyám.
sima fekete vagy fehér felsővel szoktam őket hordani, saruval, és egy egyszerű táskával.
viszont a fülbevalóm a szoknyához illeszkedik stílusban. meg néha befonom hozzá a hajam. én bulikba, vagy csak barátokkal találkozáshoz szoktam hordani. ilyenben mentem pl a VB döntőt nézni:)

Ági írta...

Sziasztok!
UHHH nekem nagyon teccik ez a stilus de sajnos nem tudom h jol állna-e nekem. Még nem vettem ilyen stilusu ruhát mert itt ahol élek én nem találtam.Ha valaki tud olyan bolt ahol lehet ilyen ruhákat kapni irja meg mert tényleg nekem nagyon teccik:)
Na ugy h szerintem ez egy nagyon jó kis stiulus:)

Zitu írta...

Sziasztok!Nekem van pár ilyen stílusu felsőm,és egy ruhám!Felsőket általában sima farmer nacival hordom,egyszerű kis lapos cipőkkel,a ruhát pedíg saruval hordom!Nagy kedvenceim a tollas és a rojtos kiegészítők,néha azokat is felveszem hozzá!:)
Ági!Zarában tuti vannak ilyen stílusu ruhák!:)

Petrus írta...

Sziasztok!
Az etno stílus nekem is nagyon tetszik, bár magamon nem mindig tudom elképzelni. Van pár ilyesmi stílusú ruhám..farmerrel, saruval, egyszerűbb kiegészítőkkel hordom..csajos programokra,hétköznapokban,akár még suliba is :D

csillus. írta...

nekem is nagyon tetszik az etno, de hogy kombinálni tudjam az ilyen típusú ruháimat, ahhoz nagyobb összegben kéne befektetnem, mivel most nagyjából semmimhez nem hordhatnék ilyen stílusú darabot.
a harmadik összeállítás piros cipellőjével egyébként szerelembe estem.

Patrícia írta...

hello lányok! imádom az etnot, van egy csomó ilyen ruhám, de persze inkább kiegészítőkben vagyok eleresztve. a legjobb, ha tényleg csak 1-1 feltűnőbb darabot viselünk, mert ha minden ruhadarab azonos, elnyomják egymást, vagy inkább hasonlítunk egy karácsonyfához. az 1.összeállításból nagyon tetszik a cipő és a táska!!!és a 3.-ból a piros cipellő, a 4.-ből pedig a blúz.de a legislegjobb az 5.-ből a fehér ruha. csodás!!!
én buzdítanék mindenkit, hogy aki nem próbálta még ki, feltétlen tegye próbára az etno stílust! nem kell komoly befektetést végezni, elég ha pár kiegészítővel kezded (ékszerek, táska).

Névtelen írta...

Nagyon tetszik ez a stílus, csak én valahogy nemtudnám hordani. Félek változtatni a mostanin, és igazából nem is akarok. Ha lenne több életem is, az egyikben biztos így öltöznék. :) Az utolsó ruhát viszont most is szivesen hordanám :)