2010. augusztus 17., kedd

Cipők őszre

Hamarosan itt az ősz... Lassan érdemes a szandálokat melegebb, vízálló félcipőkre cserélni.
Összeválogattam néhányat a kedvenceim közül, ugyanis én megszállott rajongója vagyok ennek a stílusnak.

És Ti hogy viszonyultok hozzá?



Én abszolút a kényelmes darabok híve vagyok. Egy kerek (de nem tömpe!!) orrú lapos fűzős cipő valami semleges színben szerintem tökéletes választás!
Elég jól variálható, nagyon sok mindenhez fel lehet venni. Ugyanúgy passzol egy lazább, sportosabb öltözékhez, akárcsak egy elegánsabb szoknyás összeállításhoz.

Nézzétek csak:



violet and greyFashion Trends & Styles - Polyvore

violet and grey by cseresznyéslány featuring Gentle Souls shoes


Mit gondoltok? Ti is felvennétek hasonló cipőket? Esetleg már Nektek is van?
Nekem van!
Egy szürke, hasított bőr felsőrésszel. 1000Ft-ért sikerült szereznem a Vateráról. Kicsit utána néztem, találtam egy hasonlót ITT, szintén annyiért.

Ti ősszel mit hordtok? És hol vásároltok cipőt? Én ilyesmiket legutóbb a Zarában láttam, bár bevallom, 30.000-ért inkább csak sóvárgok. A szintetikus anyagúakért 10.000-ret pedig nem szívesen adok ki...

Jöhetnek a vélemények!

17 megjegyzés:

Laura Kamilla Fairy írta...

Dorothy Perkins ruháit imádom, ha jól látom a fehér masnis cipellő is tőle van és tetszik. Ősszel nálam a tornacipő ( tudom, nem túl vízálló) és a balerina van kéznél. Bár néha előkerül egy fekete sportcipő is.

Barackmag írta...

én is a laposakat hordom inkább.
dorkó, persze nem a textiles, hanem a bőr, enyhébb időben balettcipők...ezek a cipők is tetszenek, csak nem nagyon találkoztam még velük. leginkább kékben,feketében, sötétbarnában szeretnék iylesmit:)

azeszti írta...

ahh! nekem nagyon tetszenek ezek a cipők, csak valahogy felhúzva furák rajtam, persze lehet, hogy csak szokni kéne...nem tudom, egyfolytában úgy érzem, mintha nagyon durván felnagyítaná a lábam. na de majd idén ismét felpróbálok párat, hátha most...különben én is leginkább sportcipőben járok (amikor már nincs balerinás, vagy szandálos idő), de ezen a szokásom igyekszem változtatni, ideje már nőiesednem kicsit :)
a blog meg nagyon jó ötlet, én már ezeregy éve tervezgettem egy hasonlót, csak valahogy féltem, hogy hamar elfogynak az ötleteim, meg el akartam kezdeni egy pécsi street style blogot is, de persze akkor lopták el a fényképezőgépem, szóval ez az én formám :)
na mindenesetre hajrá, hajrá, aztán még a végén egyszer én is kérek meghívót! :)

Reni írta...

Jajj, ezek a cipők nagyon-nagyon :)
Teszveszen, vaterán milyen kulcsszóval találsz ilyesmit? Vagy hol lehetne még keresni hasonlót?

kinga írta...

Örülök, hogy tetszik lányok :))

Eszti: nyugodtan beszállhatsz! aztán hátha a street art-os részéből is lesz valami :))

Reni: bőrcipő, félcipő, lapos...kb ezek a "varázsszavak" :)
mondjuk elég sokat át kell böngészni, de néha megéri!
az oxord szóra sajnos nem sok mindent dobott ki :(

estrella írta...

ezek annyira nem az én stílusom, bár az a fehér masnis cipő isteni. én mindig sneakers-t hordok szinte vagy fehér tornacipőt vagy balettcipőt. nekem valahogy az az 'esztis' :D

a z z a p h írta...

én nagyon szeretem ezeket a cipőket. régen volt is egy, amit még nagyimtól örököltem:) de most már nagyon kopott és régi darab szegényke. gondoltam rá hogy venni kéne egy újat, de valahogy nem mennek a meglévő szoknyáimhoz. (jah általában szoknyát hordok).
amugy nálam pont aktuális lesz hogy milyen vízálló és strapabíró, lapossarkú cipőt vegyek őszre. szóval lehet ilyet fogok. majd megírom ha sikerült valami szépet beszerezni.

és tetszik a blog. szóval hajrá:)

Elza írta...

ezt a stílusú cipőt szoknyával nem igazán tudom elképzelni,egy farmeres,zakós,apró cirágmintás felső viszont bejönne.
de nem igazán az én stílusom,hiába lapos.

cipőt rendszerint a vateráról,a teszveszről,vagy turkálóban veszek,az eredeti ár töredékéért. mindig alaposan informálódom,megnézem,nem hibás-e,nem törik-e a talpa,fog-e a belseje,és a többi. legutóbbi szerzeményen egy alig használt csíkos atmosphere (az egyik legkedveltebb márkám,és szerencsére bőven fellelhető a helyeimen) cipő,potom 600 ft-ért,eredetiben 7500 körül lett volna. fontos a minőség,és az ár is. speciel én nem veszek rendes áron converse-t,ugyanúgy elrongyolódik a használattól,mint olcsó társai. kínaiban viszont biztos,hogy nem veszek zoknin kívűl semmit:D

Elza írta...

ha ősz,akkor pedig vastagabb anyagú tornacipő,vagy ha szoknyázom,bokacsizma,mert alacsony vagyok:)

Patrícia írta...

Nekem is tetszik ez a stílus, de eddig sehol nem találtam olyat, amit fel is vennék. A fekete Dorothy Perkins nagyon szép. Ilyet keresek, csak magassarkúban. Nem a nyakkitörős magassarkúban, de szerintem az 5 centis sarok még vállalható..
A Zarában 1x vettem cipőt, többet nem is fogok. Kényelmetlen és borzasztó a minősége.
Tavaly a Tamarisban vettem egy barna velúr csizmát tizenötezerért. Először én is soknak tartottam, de annyira imádtam, hogy teljesen ronggyá lett hordva, míg leesett az első hó. Egyébként a Vagabondban szoktam csúcsszuper cipőket találni, de annyit köszi, nem adok értük. Csak ritkán. Pl. volt egy piros és egy zöld pár magassarkúm is, mind a kettőt nagyon nagyon szerettem. Imádom a feltűnő, vidám színű cipőket. Álom lenne ötezer alatt (vagy akörül) cipőt venni, áruljátok el, hogyan csináljátok (Vaterán kívül)! :)))
Szerintem nem csak én esem gyakran abba a hibába, hogy valami most azonnal kell és képes vagyok meggondolatlanul többet is kiadni rá. Aztán kiderül, hogy más sokkal olcsóbban jutott hozzá (lehetséges, hogy) egy szuperebb darabhoz.

kinga írta...

Én személy szerint úgy vagyok vele, hogy a cipő az a dolog, amin nem szívesen spórolok.
oké, én is imádok 1-1 darabért neten fillérekért hozzájutni.
De megpróbálok figyelni, hogy ne műbőrt vegyek, hanem bőrt. igaz, van egy műbőr bokacsizmám, meg egy szandim is, de hozzáteszem: kb 1 viselés után már botrányosan nézett ki mindkettő.
Van két magasszárú csizmám (fekete és világosbarna) Előbbit a mangoban, másikat a reno-ban vettem. Mindkettő 25-30ezer körül volt (nem egy éven belül vettem azért:D:D)szívtam a fogam, de beléjük szerettem. És utána beláttam, hogy jó döntés volt, mert a mangos már 3 telet átvészelt, és még mindig szép állapotban van (a Reno-s is, de az még fiatalka).
A műbőr csizmák többsége meg 10-15ezer körül van, és jó esetben egy telet bírnak. Ráadásul beáznak, és olyan vékony a talpuk, hogy szétfagy bennük a lábam :/
Évente meg nem szeretnék ennyi pénzt kiadni csizmára :/

Fúú, egyébként most vettem teszveszen egy gyönyörű szatén magassarkút, masnival a hátulján. olyan széép:))

Elza írta...

30000 ft-ot egészen biztos,hogy nem adnék ki ruházati kellékre,nem két fillér,másra is felhasználható lenne...ha valami megtetszik,de drága,vagy várok,amíg olcsóbb lesz,vagy bécsi beszerkörúton veszem meg,esetleg megkérem a külfölfön tartózkodó barátokat,ha van módjuk,vegyék meg. nemhogy harmincért,10-ért nem vennék cipőt,spórólós vagyok,és türelmes:) hiába keresem meg magam a rávalót,azért megtanítottak bánni a pénzzel,na.

kinga írta...

Engem is. Igazából csak a cipő -konkrétan a csizma, amire hajlandó vagyok szinte bármennyit kiadni. Sajnos elég béna lábam van. Egyszer egész nyáron hordtam egy balettcipőt, amit imádtam, de utána egy évig volt egy kinövés a sarkamon. Meg egyébként is bokasüllyedésem van, szóval a cipőket nagyon megválogatom. Sajnos nehezen is találok megfelelőt :(
De évek óta fillérekért szerzek be minden ruhát és egyebet, úgyhogy nincs lelkiismeretfurdalásom. Egyébként sem vagyok egy rongyrázós típus :)

Patrícia írta...

na jó, tanítsatok meg, hogyan kell fillérekért hozzájutni ruhákhoz/cipőkhöz. iszonyú türelmetlen vagyok, nem vagyok az a típus, aki képes egy egész délutánt rohangálni egy darab felsőért pl. egyszer csináltam ilyet, évekkel ezelőtt gólyabálra kerestem A kis feketét, 3 óra nézelődés után rámjött a sírás, hogy én sehol nem fogok megfelelőt találni. azóta vagy a választékkal van a bajom, vagy a türelemmel, mert nem tudok egyedül órákat válogatni egy turkálóban. tanítsatok, csajok!
csizmával kapcsolatban én is így vagyok, mint Kinga. 2-3 éve vettem a Vagabondban egy hosszú szárú, magassarkú bőrcsizmát.a sarkát már eljártam, meg kell csináltatnom - ezenkívül semmi baja nincs. igazi magas szárú lapos csizma kellene nekem, de tényleg az a baj velük, hogy kisebb vagyon egy szééép bőrcsizma.

Janka írta...

Én nem tudom magam elképzelni egy ilyen cipőben, de nagyon szeretnék valami nőiesebb, őszies topánkát. A lényeg, hogy lapos legyen, mert elég magas vagyok, viszont ötletem sincs, milyet válasszak... Egyébként én nagyon szívesen betársulnék a blogírásba, van pár szettem polyvore-on, meg néhány ötletem is. Persze csak ha nem gond, hogy így tök ismeretlenül jelentkezem. (:

Elza,aki nem Elza írta...

nem is néztem ki belőled Kinga,ha meg csuda lábad van,arra csudalábbeli is kell:)

kinga írta...

Találtam néhány hasonló stílusú cipőt vaterán:

http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/labbeli_zart_cipo/39_40_es/mango_lakk_bor_felcipo_39_180831220.html


http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/labbeli_zart_cipo/37_38_as/barna_fuzos_mubor_cipo_38_as_deichmann_180724632.html


http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/labbeli_zart_cipo/35_36_os/eredeti_vagabond_noi_borcipo_180911012.html


http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/labbeli_zart_cipo/37_38_as/kulonleges_noi_retro_cipo_38_as_180689814.html


http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/labbeli_zart_cipo/37_38_as/new_yorker_fekete_cipo_37_es_2010_es_vadiuj_180803700.html


http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/labbeli_zart_cipo/37_38_as/la_gear_atmeneti_cipo_180324031.html